آیا در پی یافتن بهترین آموزشگاه های زبان در طبس هستید و در مورد انتخاب خود دچار سردرگمی شده‌اید؟ این مقاله می تواند به شما در انتخاب بهترین آموزشگاه جهت یادگیری زبان انگلیسی کمک کند.

بهترین آموزشگاه های زبان در طبس

اگر برای شما کیفیت یادگیری زبان انگلیسی مهم است در ادامه می‌توانید از این مقاله استفاده کنید که در آن به معرفی و بررسی بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی در شهر طبس پرداخته ایم.

چرا انتخاب بهترین آموزشگاه اهمیت زیادی دارد؟

همیشه عوامل زیادی در مورد انتخاب کلاس زبان برای تعیین سطح زبان انگلیسی و ادامه کلاس زبان برای رسیدن به سطوح بالاتر وجود دارد. زبان انگلیسی یکی از مهم‌ترین زبان‌های دنیا می باشد که در علم، تکنولوژی و سایر حوزه‌ها استفاده روزمره دارد.
برای انتخاب بهترین کلاس زبان انگلیسی می‌توانید به موارد زیر توجه کنید:

  1. تعیین هدف: باید مشخص کنید که چه هدفی از آموزش زبان انگلیسی دارید؛ آیا هدف تقویت مکالمه روزمره، تقویت مهارت خواندن و نوشتن و یا شرکت در آزمون‌های بین‌المللی می باشد؟
  2. کیفیت: مدرسین آموزشگاه دارای تجربه و تخصص لازم در آموزش زبان انگلیسی هستند و از روش‌های مؤثر و به روز در آموزش استفاده می‌کنند.
  3. منابع: آیا آموزشگاه از منابع آموزشی مناسب و معتبر استفاده می‌کند و دسترسی به این منابع را برای زبان آموزان فراهم می کند.
  4. امکانات: بررسی این که موسسه از امکانات مناسب آموزشی مانند ویدئو پروژکتور، صفحه‌نمایش لمسی و اینترنت پرسرعت برخوردار است

1. آموزشگاه زبان انگلیسی شان طبس

موسسه اول در لیست بهترین آموزشگاه های زبان در طبس، آموزشگاه زبان انگلیسی شان اولین و بهترین گزینه در شهر طبس می باشد که ما در مقاله خود به آن اشاره می کنیم.

در این آموزشگاه معتبر دوره‌های آموزشی به تفکیک سن، سطح و همین‌طور مدرک تحصیلی در دسترس قرار گرفته و شما امکان شرکت در دوره های آمادگی آزمون آیلتس به‌ صورت تخصصی و دریافت مدارک معتبر را خواهید داشت.

آموزشگاه زبان انگلیسی شان طبس

موسسه زبان شان واقع در خیابان فلسطین، ضلع شمالی باغ گلشن، از برترین آموزشگاه های زبان در مرکز شهر طبس می باشد. این موسسه نماینده رسمی آموزشگاه الوند مشهد است و دوره های تخصصی زبان انگلیسی ویژه کودکان را به صورت حضوری برگزار می کند. دوره های ارائه شده توسط این مجموعه کاملا تخصصی بوده و در پایان دوره به زبان‌ آموزان مدرک معتبر ارائه می‌شود.

موسسه زبان شان دارای دپارتمان های تخصصی خردسال، کودک، نوجوان و بزرگسال می باشد. کیفیت بالای آموزش، اساتید مجرب و کارآزموده، کارایی و اثربخشی حداکثری و شهریه مناسب از مهم‌ترین مزایای آموزشگاه زبان شان نسبت به بسیاری از آموزشگاه‌های دیگر می‌باشد.

موسسه زبان شان با استاندارد مرکز تخصصی زبان الوند مشهد

در مورد آموزش زبان خردسالان در ایران، بر هیچکس پوشیده نیست حرف اول را مرکز تخصصی زبان خردسالان مشهد میزند. که روش اصلی آموزش آن ها مونته سوری و غیر مستقیم می باشد. حال موسسه زبان شان با داشتن نمایندگی این مرکز تخصصی، تمام استانداردهای لازم آموزش زبان خردسالان را در شهر طبس فراهم کرده است.

موسسه زبان شان با استاندارد مرکز تخصصی زبان الوند مشهد

این آموزشگاه به صورت تخصصی روی آموزش زبان ویژه کودکان تمرکز دارد و پکیج های مختلف کودک دو زبانه را به صورت سطح بندی شده و مناسب سنین خردسال ارائه می‌دهد.

دپارتمان های تخصصی آموزشگاه زبان شان شامل موارد زیر است:

  • دپارتمان تخصصی آموزش خردسال (سنین 2 تا 6 سال) به روش مونته سوری ( غیر مستقیم )
  • دوره‌ی ترمیک مکالمه زبان انگلیسی ویژه بزرگسالان
  • دوره‌ی ترمیک مکالمه زبان انگلیسی ویژه نوجوانان.

کلاسهای این آموزشگاه بصورت کامل توسط سوپروایزر هر دپارتمان با دوربین مداربسته آبزرو میشود تا عملکرد اساتید به درستی ارزیابی شود.

نمایی از کلاس های آموزشگاه زبان شان

نمایی از کلاس های آموزشگاه زبان شان

محیط شاد کلاس ها ویزه خردسالان در مرکز زبان شان

محیط شاد کلاس ها ویزه خردسالان در مرکز زبان شان

نمایی ار دفتر ثبت نام آموزشگاه

محیط شاد کلاس ها ویزه خردسالان در مرکز زبان شان

محیط آرام آموزشگاه که در امر آموزش بسیار مهم می باشد

محیط آرام آموزشگاه که در امر آموزش بسیار مهم می باشد

وسایل کمک آموزشی ویژه خردسالان جهت یادگیری بهتر

موسسه زبان شان

شماره تماس: 05632828858

نشانی: طبس، حاشیه میدان مادر


2. آموزشگاه زبان های خارجی سروش طبس

در راهنمای انتخاب بهترین آموزشگاه زبان طبس می‌توانید به سراغ آموزشگاه زبان های خارجی سروش بروید که شعبات متعددی را در استان تهران دایر کرده است.

این مرکز علاوه بر دوره‌های آموزش لاتین، امکان حضور در کلاس‌های زبان ترکی و… را نیز در اختیار شما قرار می‌دهد. آموزشگاه زبان های خارجی سروش دارای ویژگی‌های بسیار مثبتی است که آن را تبدیل به یک آموزشگاه معتبر کرده است.

تیم مدیریت باتجربه و دانشگاهیان داخلی و خارجی: آموزشگاه زبان های خارجی سروش با بهره‌گیری از تیم مدیریت باتجربه و کارشناسانی از دانشگاه‌های داخلی و خارجی، بهترین روش‌ها و استراتژی‌های آموزش زبان را ارائه می‌دهد. و میتواند موسسه دوم در لیست بهترین آموزشگاه های زبان در طبس باشد.

آموزش آنلاین تمامی دوره‌های زبان: آموزشگاه زبان های خارجی سروش امکان آموزش آنلاین برای تمامی دوره‌های زبان را فراهم می‌کند. این امکان به دانش‌آموزان اجازه می‌دهد تا در هر زمان و هر مکانی که دسترسی به اینترنت داشته باشند به آموزش زبان بپردازند.

از جمله مهم‌ترین مزیت‌های آموزشگاه زبان های خارجی سروش شامل موارد زیر است:
● استفاده از منابع آموزشی برای طی دوره‌ها
● دوره های آنلاین کلیه سطوح

آموزشگاه زبان های خارجی سروش طبس

موسسه زبان سروش
شماره تماس: 05632828881
آدرس: طبس، بلوارامیرالمومنین، روبروی باشگاه زغالسنگ.

3. آموزشگاه زبان انگلیسی پدیده طبس

در راهنما و بررسی بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی در طبس به سراغ مرکز آموزش زبان پدیده می رویم که دارای دپارتمان‌های بزرگ و گسترده در حوزه آموزش از کودکان تا بزرگسالان و البته از پایین‌ترین سطح تا سطوح پیشرفته خواهد بود.

در دوره‌ها، علایق و روحیات اشخاص کنترل و بررسی گردیده و سپس کلاس‌ها هماهنگ با نیاز آن‌ها برای حضور در دوره‌های مختلف از جمله تافل، آیلتس و… معین می‌گردد.

کلاس‌های بحث آزاد، دوره‌های آنلاین آموزش زبان انگلیسی نیز از جمله کلیدی‌ترین و مهم‌ترین پلن‌هایی است که در این مرکز در دسترس نوآموزان خواهد بود.

برخی امکانات ویژه آموزشگاه زبان انگلیسی پدیده

  • برگزاری آزمون تعیین سطح کتبی و شفاهی بصورت حضوری و آنلاین با تعیین وقت قبلی
  • بهره گیری از اساتید مجرب و باسابقه زبان
  • برگزاری دوره های زبان با بهره گیری از امکانات اینترنت و آموزشی بصورت صوتی و تصویری با امکان نمایش همزمان استاد، وایت برد و صفحات کتاب
  • تنوع دوره های آموزش آنلاین از نونهالان تا بزرگسالان
  • پشتیبانی همزمان از جلسات آموزشی و بررسی و رفع مشکلات احتمالی در طول هر جلسه
  • امکان ارسال تکالیف و بازبینی موارد اصلاحی تکالیف ( ارسالی توسط استاد ) بصورت متنی، صوتی و تصویری
  • امکان استفاده از آموزشهای آفلاین خارج از دوره ای آموزشی
  • امکان شرکت در جلسات پشتیبانی ترم

آموزشگاه زبان انگلیسی پدیده طبس

موسسه زبان پدیده
شماره تماس: 05632833344
آدرس: طبس، بلوار تامین اجتماعی.


4. آموزشگاه زبان کیش ایر طبس

این آموزشگاه، مرکز تخصصی آماده‌سازی آزمون آیلتس درطبس است و با استفاده از برنامه‌های آموزشی ویژه، به افراد زیادی برای دریافت این مدرک کمک کرده‌ است.

تمرکز اصلی آموزشگاه زبان کیش ایر، ارتقای سطح دانش زبان انگلیسی و آشنا کردن افراد با آخرین تغییرات آزمون آیلتس است. همچنین، روش پاسخ‌گویی به سؤالات و تمرین بر روی آزمون‌های آزمایشی شبیه‌سازی شده از دیگر اهداف این مؤسسه است.

در ادامه با برخی از امتیازات آموزشگاه زبان کیش ایر آشنا می شوید.

  • قیمت پایین دوره های آموزشی
  • پشتیبانی تمام وقت
  • نظارت مستمر بر روند آموزش
  • سهولت دسترسی به منابع و مستندات
  • برگزاری دوره های مجازی
  • بهره گیری از جدیدترین تکنیک ها و متدهای آموزشی جهان
  • تدریس خصوصی با بهترین قیمت و کیفیت
  • برگزاری آزمون های تخصصی با بهره گیری از اساتید حرفه ای
  • برگزاری دوره های مبتدی تا پیشرفته
  • آموزش زبان انگلیسی در سطوح مختلف

آموزشگاه زبان کیش ایر

موسسه زبان کیش ایر
شماره تماس: 05632827913
آدرس: طبس، بهشتی جنوبی، جنب ثبت احوال.


5. آموزشگاه زبان نوروش طبس

با توجه به مقوله مهم فراگیری زبان انگلیسی و سایر زبان های زنده دنیا و تاثیر شگرف آنها در آینده شغلی و تحصیلی، موسسه فرهنگی آموزشی نوروش با بیش از 10 سال سابقه درخشان و با بهره گیری از به روزترین متدهای موجود در جهان با سیستم نوین آموزش زبان انگلیسی و سایر زبان ها گامی مهم در جهت آموزش زبان انگلیسی و سایر زبان ها در شهر طیس برداشته است.

در حال حاضر دانش پژوهان این مرکز با کسب بالا ترین نمرات در مقاطع گوناگون تحصیلی، سند افتخاری برای خدمتگزارانشان در موسسه نوروش می باشند که از آن ها به عنوان سرمایه های این آموزشگاه یاد می شود.

تاریخچه آموزشگاه زبان نوروش طبس

این موسسه به صورت حرفه ای از سال 1380 کلاس های آمادگی آزمون تافل و آیلتس را برای اولین بار در طبس راه اندازی کرد و بیش از 2000 نفر قبولی در آزمون بین المللی آیلتس داشته است. همچنین آزمون های آزمایشی آیلتس را طبق تقویم آموزشی در موسسه برگزار می کند.

هدف موسسه نوروش آموزش منطبق بر استاندارد های بین المللی است و در ادامه با چند ویژگی مهم این موسسه آشنا می شوید.

  1. اولین موسسه برگزارکننده آزمون آیلتس و تافل در شهر طبس
  2. بالاترین آمار قبولی در آزمون های بین المللی در استان خراسان جنوبی
  3. کسب بالاترین نمرات قبولی دانشجویان در کنکور سراسری در رشته زبان انگلیسی

آموزشگاه زبان نوروش

موسسه زبان نوروش
شماره تماس: 05632829550
آدرس: طبس، منتظری 5.

سخن پایانی در مورد بهترین آموزشگاه های زبان در طبس

در این مقاله به بررسی بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی در طبس پرداختیم؛ موارد ذکر شده از جمله بهترین گزینه‌ها برای حضور در دوره‌های مبتدی تا تخصصی و حرفه‌ای با تعیین سطح هستند. برای تشخیص کیفیت آموزشگاه‌های زبان می‌توانید به موارد زیر توجه کنید:

مواردی که باید در انتخاب بهترین موسسه مد نظر داشته باشید

  • بازخورد دانش‌آموزان سابق و نظرات آن‌ها درباره آموزشگاه.
  • دسترسی به پشتیبانی و مشاوره تحصیلی.
  • صلاحیت و تجربه مدرسین در ارائه درس و تدریس.
  • برنامه‌های آموزشی و منابع درسی
  • محتوا و سطح دوره‌های آموزشی.
  • میزان تمرین و فعالیت‌های عملی
  •  امکانات و فضای آموزشگاه.
  • گواهی‌های بین‌المللی و معتبری
  • تایج و پیشرفت دانش‌آموزان در پایان دوره.
  • سازماندهی و پیگیری منظم از سوی آموزشگاه

همواره پیشنهاد کلی ما مقایسه و دریافت مشاوره‌های تخصصی در مورد انتخاب این گونه مراکز است. حتماً به این مسئله دقت کنید که یک آموزشگاه دارای تمامی مجوزهای رسمی و معتبر باشد.